Faturada yeni dönem başlıyor… Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, aylık elektrik tüketimi 417 kilowattsaat (1.050 TL) olan vatandaşlar 1 Şubat itibariyle artık 2 bin lira ödeyecek…
Faturada yeni dönem başlıyor…
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, aylık elektrik tüketimi 417 kilowattsaat (1.050 TL) olan vatandaşlar 1 Şubat itibariyle artık 2 bin lira ödeyecek.
1 Şubat itibarıyla aylık 417 kilovatsaat ve üzerinde elektrik tüketen hanelerin faturaları, devlet desteği olmadan gönderilecek. Uygulama, 50 milyar liralık devlet desteğini kaldırarak hazineye katkı sağlayacak. Uygulamadan yüksek tüketimi olan 1,2 milyon mesken etkilenecek…
https://shorturl.fm/5yjGC
https://shorturl.fm/1rIvH
https://shorturl.fm/1xtxi