Düziçi

Tasarruf yapmayanı elektrik çarpacak!

Faturada yeni dönem başlıyor… Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, aylık elektrik tüketimi 417 kilowattsaat (1.050 TL) olan vatandaşlar 1 Şubat itibariyle artık 2 bin lira ödeyecek…

Paylaş

Tasarruf yapmayanı elektrik çarpacak!

Faturada yeni dönem başlıyor…

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, aylık elektrik tüketimi 417 kilowattsaat (1.050 TL) olan vatandaşlar 1 Şubat itibariyle artık 2 bin lira ödeyecek.
1 Şubat itibarıyla aylık 417 kilovatsaat ve üzerinde elektrik tüketen hanelerin faturaları, devlet desteği olmadan gönderilecek. Uygulama, 50 milyar liralık devlet desteğini kaldırarak hazineye katkı sağlayacak. Uygulamadan yüksek tüketimi olan 1,2 milyon mesken etkilenecek…
Paylaş

YORUMLAR (3)

.....

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL