Türkiye’nin turizm merkezi Antalya, ilkbahar, yaz sonbaharda da doldu taştı. Her mevsimde kıyıya inildi ve denize girildi. Bu döngü kışın da hatta yılın birinci günü de devam etti.
Antalya tatil kenti olduğunu her mevsimde kanıtladı.
Antalya’da yeni yılın birinci gününde güneşli havayı kıymetlendirmek isteyenler kıyılarda yoğunluk oluşturdu, kimileri ise denize girdi.
Kentti yılın birinci gününde hava sıcaklığı 18, deniz suyu sıcaklığının 19 derece ölçüldü.
Yılbaşı tatili ve güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar ve turistler Konyaaltı, Lara, Sarısu plajlarına akın etti.
SAHİL GÜNEŞLENEN VE DENİZE GİRENLERLE DOLDU
Kent sakinleri ve tatilcilerin kimileri kıyıda güneşlendi, kimileri ise denize girdi.
Birçok kişi ise kıyı bandında yürüyüş yaptı, oltayla balık tutmaya çalıştı.






YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)