Beşiktaş Başkanı Hüseyin Yücel, “Hasan Arat’a çok kızgınım. Yarı yolda bıraktı, ondan fazla ansızın bıraktı. ‘Ben 1 ay sonra bırakıyorum haberin olsun çocuk’ deseydi tamamdı. Bombayı elime bıraktı” dedi.
Hasan Arat’ın misyonunu bırakmasının ardından Beşiktaş’ın yeni başkanı olan Hüseyin Yücel, çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş Kulübü’nde 29 Aralık’ta Harikulâde Seçimli Genel Heyet Toplantısı öncesinde Yücel, Gündem Beşiktaş YouTube kanalına konuk oldu ve değerli sözlere imza attı.
“SERDAL ADALI İLE BİRLEŞEMEYİZ”
Yücel, kelamlarına şöyle başladı:
Serdal Adalı ile birleşmemiz çok mümkün değil. 1 + 1 eşittir 2 üzere düşünülüyor ancak o denli olmuyor. Serdal ağabeyin idare takımları ile benim takımlarım farklı vizyona sahip. Makûs manada söylemiyorum bunu. Serdal ağabeyin yanında eski isimler var, benim yanımda yeni isimler olacak. Ancak seçimi o kazanırsa tüm dayanağım onunla birlikte olacak. O da bana tıpkı şeyi söyledi. Yararlı olacağına inanmıyorum, yoğurt yiyişimiz farklı.

“HASAN ARAT’A ÇOK KIZGINIM”
Hüseyin Yücel, Hasan Arat’a kızgın olduğunu söyledi.
Hasan Arat’a çok kızgınım. Yarı yolda bıraktı, ondan fazla apansız bıraktı. ‘Ben 1 ay sonra bırakıyorum haberin olsun çocuk’ deseydi tamamdı. Bombayı elime bıraktı. İstifa etmemiz gerekiyor fakat o başka sıkıntı etmesem başka sıkıntı. İki ortada bir derede kaldım.
“YETKİ SORUNU VE İMZA SORUNU YAŞADIM”
Yücel, yetki ve imza sorunu yaşadığını tabir etti.
Yetki sorunu ve imza sorunu yaşadım desem de palavra yaşamadım desem de palavra olur. Örneğin ‘Samet ve Brad’i misyondan alıyorum’ dedi, ‘Tamam liderim iyi olsun’ dedim.
“SEÇİLMİŞ LİDER DEĞİLİM”
Seçilmiş lider olmadığını söyleyen Yücel, şu sözleri kullandı:
Ben seçilmiş bir lider değilim şu an. Bu beni çok rahatsız eder. ‘Darbe’ telaffuzları oldu, güya Hasan Arat’ın altını oymuşum üzere. Ben topal ördek formunda mayısa gitmeyi arzulamadım. İdare konseyinde çok önemli baskı oldu, devam edelim diye. Ben koltuk sevdalısı olsaydım seçim kararı almazdım fakat hiç etik olmazdı.

“ÇOK İSİMLE VEDALAŞACAĞIZ”
Yücel, birçok futbolcuyla vedalaşacaklarını belirtti.
Seçildiğimizde ‘Feda’ periyodu gelmiyor, ‘Veda’ devri geliyor. Çok fazla arkadaşla vedalaşacağız. Yalnızca oyuncular değil, profesyoneller de dahil. Çok önemli paklık yapılacak. Şu anda Beşiktaş’ın 603 işçisi bulunuyor. 603 kişi ne iş yapıyor, nitekim çok merak ediyorum. 2. liderken yapmaya çalıştım. Vallahi de billahi de çalıştım lakin yaptırmadılar. ‘Bekle vakti var’ diye diye ertelediler, en sonunda da istifalar geldi zati.
“BİLET FİYATLARINDA İNDİRİM YAPACAĞIZ”
Hüseyin Yücel, bilet fiyatlarında indirim yapacaklarını söyledi.
“Bilet fiyatlarında indirim yapacağız, kelam. Şöyle doğal, kombine alan taraftarlarımızı da mağdur etmememiz gerekiyor alışılmış bunu yaparken. ‘Kara duvar’ ile ilgili projemiz var, o ihaleyi büsbütün Mete Vardar’a bıraktık. 35 yıldır topluluğun, tribünün içinde olan birisi.”
“ONUR GÖÇMEZ VE METE VARDAR İDAREDE OLACAK”
Yönetimde kalacak isimleri açıklayan Yücel, şunları dedi:
Teknik yönetici olarak aklımda olan isim Sergen Yalçın. Lakin şu yanılgıya düşmeyeceğiz; kanat muhtaçlığımız varken orta saha istenirse, kuracağımız icra kurulu buna mani olacak. Natürel ki futboldan anlamayan birini getirirsen oraya olmaz. Onur Göçmez ve Mete Vardar idarede olacaklar. Feyyaz Uçar ile farklı platformlarda yolumuza devam edeceğiz.

“ROSIER YEMEKHANEYİ DAĞITIYORDU”
“Göreve geldiğinizde 5 oyuncuyu takım dışı bıraktınız. Nasıl oldu?” sorusuna Yücel, şu karşılığı verdi:
Rosier krizi patladı. Ümraniye’de çığırından çıkmış adam. Çöpleri tekmeliyormuş, yemekhaneyi dağıtıyormuş. Samet Aybaba’nın kararıyla bu takım dışılar gerçekleşti.
“MENAJERLERİN TUZAĞINA DÜŞMEMİZ GEREKİYOR”
Menajerlerin tuzağına düşmemeleri gerektiğini söyleyen Hüseyin Yücel, şöyle konuştu:
Menajerlerin tuzağına düşmemiz gerekiyor. Şu anda o denli bir oyuncu var Beşiktaş’ın içinde de. Köpürtüyorlar, köpürtüyorlar… Güya oyuncu gelmiş de bizim haberimiz yok. Buna müsaade vermememiz gerekiyor. 30 Aralık sonrası katiyetle futboldan anlayan ilgilendiği bir yapı oluşturacağız. Samet Hoca futbolun işverenidir diyoruz, adamın onay vermediği bütün transferleri yapıyoruz.
“FUTBOLCULAR ORTASINDA SORUN VAR”
Futbolcular ortasında sorun olduğunu belirten Yücel, şu sözleri sarf etti:
İçeride futbolcular ortasında sorun olduğu aşikar. Bu durumdaki Adana Demirspor maçını kaybetmek ne demek? Fenerbahçe maçında bu türlü oynamıyorsunuz fakat verilecek ekstra paralara nazaran oynuyorsunuz. Nasıl prim olduysa, ceza da olacak. Ben, bu oyuncuların kimler olduğunu da biliyorum. Artık buna nazaran davranacağız. Maç seçen oyuncular var.
“SERGEN YALÇIN DIŞINDA 6 AYLIK BİR B PLANIMIZ VAR”
Planları hakkında konuşan Yücel, şu tabirleri kullandı:
Sergen Yalçın dışında 6 aylık bir B planımız var. Gelmeme ihtimali daha yüksek ancak… Serdar Topraktepe de onun takımında olacak. Serdar Topraktepe bu kulübün çocuğudur.

“3 İSMİN PARASINI HİBE ETTİM”
3 ismin parasını hibe ettiğini belirten Hüseyin Yücel, şu açıklamayı yaptı:
Rafa Silva, Gabriel Paulista ve Ciro Immobile’nin imza paralarını kulübe hibe ettim.
“OYUNCULAR HAKKINDA TEK TEK KONUŞMAYACAĞIM”
Hüseyin Yücel, açıklamalarına şöyle devam etti:
Oyuncular hakkında tek tek konuşmayacağım. Sonra adamlar alanda koşmuyor, benden biliniyor koşmamaları.
“HACIOSMANOĞLU, ADALETLİ BİR İNSAN”
Türkiye Futbol Federasyonu ile olan münasebetleri kendisinin yürüteceğini söyleyen Yücel, şunları dedi:
TFF ile ilgileri şahsen kendim yürüteceğim. Hacıosmanoğlu adaletli bir insan, düzeltmeye çalıştığını görüyorum. Galatasaray maçından sonra Arda Kardeşler maç almadı mesela. Kendisinden kaynaklanmayan meseleler olduğunu lakin bunları değiştirmeye çalıştığını görüyorum.
“BİZE BIRAKILAN OYUNCULARI GÖNDERECEĞİZ”
Gönderilecek futbolcular hakkında ipucu veren Hüseyin Yücel, şu sözleri sarf etti:
Biletini keseceğimiz oyuncular, ekseriyetle bize enkaz olarak kalmış olan oyuncular. Gidecek oyuncular, bizim aldığımız oyunculardan çok bize bırakılan oyuncuları göndereceğiz.

“BANKALAR BİRLİĞİ’NDEN KURTULMADAN HUZURLU HALE GELEMEZ BU TAKIM”
Bankalar Birliği hakkında konuşan Yücel, şu değerlendirmeyi yaptı:
Bankalar Birliği’nden kurtulmadan huzurlu hale gelemez bu kadro. Aldığımız her 1 liranın 50 kuruşu bankaya gidiyor. 40-50 tane Beşiktaş’ın babaları ile görüşeceğim, 2 milyon euro borç isteyeceğim. Faiz isteyen olursa yönetim kurulu karşılayacak faizi, ana parayı Beşiktaş tıkır tıkır ödeyecek. Hiçbir şey yapmasan borç olduğu yerde artıyor.
“MAAŞLARI ÖDEYECEK PARA YOK”
Hüseyin Yücel, açıklamalarını şu formda noktaladı:
Aralık sonu gelecek, maaşları ödeyecek para yok. Ocakta da yok şubatta da… Mayısa kadar yok. Kulübe geldiğimiz birinci gün bas bas bağırdım, en değerli işimiz pazarlama diye. ‘Değiştirelim’ dedi, ‘Dur bekle, dur bekle dur bekle’ diye diye iş işten geçti. Adam 5-6 ay sonra kendisi ayrıldı zati.
YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)